Fryst

Idag har jag varit i den mest udda affär, en affär som typ endast hade frysvaror. Den var inte direkt liten heller!
Lite udda, men ja, det funkar väl de med antar jag ^^

Glömde säga att igår så tror jag att jag åt kanin (lapin). Smakade inget speciellt direkt, som vilket kött som helst. Däremot så var pastan som vi fick till typ sjukt tjock, snackar då typ halv centimeter eller nått!

Idag har jag även köpt tågbiljetter till Paris i januari ^^ Gick på 66 € tur och retur, väldigt billigt tycker jag! Om man jämför med Sverige då alltså. Men SJ är ju som dom är...

Senare ska vi till bibblan och jag ska se om sista Harry Potter boken finns inne (om dom ens har den... annars får jag köpa den själv, fast det blir lite svårt här i Frankrike att hitta på engelska... aja), väldigt synd eftersom nu när första delen av sista delen av Harry Potter kommit ut på bio så har det blivit massa avslöjningar. Ja jag vet att jag är väldigt seg att läsa Harry Potter, men folk måste väl inte avslöja massa!?

Vet inte vad annat jag ska säga.. Så, ciao

Kommentarer
Postat av: nea

åt du kanin!? :O

2010-11-23 @ 21:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0