Ett test

Hittade ett test när jag sökte runt om kaktusar. Fall genast för testet och ja... har väl inge mer att säga...

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 -vad står det där?

"the streets it linked because there were no streetlamps. Their foot-"

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Boken som jag nyss öppnade, dvs Harry Potter and the Order of the Phoenix"

3. Vad var det senaste du såg på tv?

Oj oj... har inte tittat mycket på tv alls dessa månader, så jag vet inte...

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

typ 22:15 eller nått (fan, den var bara 22:00...)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Blåsten utanför och Gaëtan och Leana (har ingen aning om hur hennes namn stavas...) göra läxor eller nått

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Gick hem från skolan

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

En blogg där jag letade efter kaktusar

8. Vad har du på dig?

Jeans, långarmad kofta etc etc

9. Drömde du något inatt? I så fall -vad?

Ingen aning...

10. När skrattade du senast?

Minns inte...

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Två lampor...

12. Har du sett något konstigt på sistone?

Jo, jag såg den där slangen på apoteket, den var väldigt udda...

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Den e rolig ^^

14. Vilken var den senaste film du såg?

Harry Potter and the prisoner from azkaban (stavas de ens så?)

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Oj oj... En kamera, nej, flera kameror... Objektiv... oh, ett elpiano! Och en bil, skulle även frakta hit Gullis (men vet inte om det räknas som att köpa?), och de där skorna jag såg idag.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Jag blir aldrig mätt. Kan äta fyra portioner efter varandra och ändå så gör magen ont av hunger. Kan inte uppnå mättnadskänsla med andra ord.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Oj... Jag vet inte om detta funkar, om det är att förändra, men jag skulle nog då låta rika byta plats med de fattiga för en dag. Det skulle nog förändra mycket (då räknar jag mig själv som rik!)

18. Tycker du om att dansa?

Jao, det är kul

19. George Bush?

Fyfan....

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Oj... Vill ha udda namn, men typ Axelle, eller April (engelskt uttal) till flicka och kanske... Edward... njaa... Tom? Ingen aning faktiskt... Något annorlunda i alla fall (okej, Tom är inte särskilt annorlunda, men ja... vet inte)

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

Höhö, nej aldrig *vissel*

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

"Haha, in your face! Jag finns visst!"

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?

Oh... Flora! Tove!! Nea! sedan vet jag nog inga andra som läser min blogg som har så lätt att svara, men ja... de som vill ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0