Blandade känslor

Idag har verkligen mitt humör gått upp och ner.

Först så var jag irriterad eftersom trots att det blåste som fan i natt, så var det hur varmt som helst ute imorse, så när jag klev ut med min halsduk och vinterjacka, då blev jag lite irriterad...
Men sedan så hände en sak som gjorde mig glad, jag har extra franska med klassen under mig, så när jag skulle gå så sa jag hej då (till läraren egentligen) då svara typ hela klassen. Det var kul!
Sedan har jag även varit gråtfärdig... hatar franska verb, seriöst, dom är så sjukt många, jobbiga, komplicerade och ologiska! Kommer aldrig lära mig alla..!!
Efter skolan så gick jag till apoteket och sa: "Jag skulle vilja ha något med järn". Jag trodde att hon skulle börja fråga massa saker, typ som flytande eller tabletter, varför ska du ha de, har någon läkare rekommenderat etc etc, men hon knappade bara in på datan lite saker och sedan så spottade en tjock slang ut ett paket (seriöst, det var så), sedan sa hon tre per dag, morgon, lunch, middag. Och det bästa av allt var nog att hundra tabletter bara kosta 2,67 €! Hur billigt är inte de!? Jag trodde typ att det skulle gå på 10€ eller nått, trodde för en stund sedan att jag såg punkten på fel ställe och att de måste vara 26,7 €, men nej, jag räckte fram en femma och fick tillbaka pengar!



Måste även visa dessa snyggingar. Tänk dom svarta/gråa dock, snygga va? Har spanat in ett par andra skor i samma butik, men idag så såg jag dessa (fast svarta/gråa då). Problemet är bara att på hemsidan verkar de bara finnas i storlek 38... :( Får hoppas att det är något fel på hemsidan eller nått, för jag skulle verkligen vilja ha dessa! Om ni inte fattar, jag har storlek 39, 38 passar definitivt inte (har försökt tidigare).

Det var de, nu ska jag nog plugga lite engelska, har prov både måndag och tisdag. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0