Min resväg






Klockan 06:55 den 27 augusti (en fredag) kommer jag kliva på ett plan som kommer att ta mig iväg från Sverige i 10 månader... läskigt!!
Jag har ritat en liten karta till er. Vi åker från Skavsta till Baden-Baden som ligger vid Karlsruhe (som jag har förstått det) i Tyskland. Väl där så hyr vi (mamma, pappa, jag) en bil och bilar ner till Strasbourg.

Jag kan ju nämna att jag hatar att flyga (flög senast när jag var 12) och jag har lyckats på något konstigt vänster fått fram en riktig rädsla inför detta. Helst av allt skulle jag vilja att någon söv ner mig, att jag tog en sömntablett eller liknande, men jag tror inte att jag kommer få det för mamma och pappa. Plus, att på fredagen så ska vi bila runt, vi ska inte träffa min värdfamilj förrän på lördagen, satt då är det inte så superbra att vara extremt trött de sista timmarna jag tillbringar med mina päron, heh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0