Spindel spindel på väggen där... Säg mig vem fulast är?


Jag brukar inte ha något emot spindlar, så länge de inte sitter på mig. Men när jag såg denna äckligt stora äckliga sak på min vägg, då blev jag fan livrädd. Har aldrig sett en sådan stor hus spindel... Usch, måste faktiskt erkänna att tankar som "Kan spindlar hoppa?" gick runt i min skalle när jag satte min kamera ca 30 cm ifrån spindeln... Ifall den hade hoppat på mig, då hade jag seriöst skrikigt, så äcklig var den!
Bilden är inte riktigt rättvis eftersom det är ingenting som visar hur stor den är, men vafan, jag tänker inte riskera mitt finger (eller en penna!) för att visa... den var stor nog, de räcker.
Nej, nu ska jag sova. Chasade iväg spindeln så den sitter någonstans vi elementet nu, i alla fall inte alldeles bredvid sängen... Hoppas jag inte vaknar med en spindel imorrn, då... vet jag inte vad som händer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0