om mindre än 24 timmar

Usch vad jag e spänd nu! Har inte packat eller städat rummet, men äsch, har ju ganska mycket tid på mig ändå.

Imorgon klockan tolv hoppar jag på en flygbuss som tar mig till en av världens största flygplatser, Frankfurt. Som tur är så stannar bussen vid terminal ett, alltså där jag ska flyga ifrån.
Det är många flyg från Frankfurt nu som är inställda, bla ett flyg till stockholm igår, men än så länge så ska mitt gå som vanligt, så står det på hemsidan i alla fall.

Jag ska flyga från gate a15 (fan vad bra att man kan se de på nätet!!) och klockan 18:00 räknas jag landa på Arlanda, om allt går rätt till dvs.
Höhö, lite mer så där onödig fakta:

jag kommer flyga med en Airbus A321-100/200. Hoppas de är säkra saker... Ingen aning om flygplan...
Den har 190 ekonomiplatser, ingen aning om den har ännu fler lyxplatser över de, får typ inte se de eftersom jag åker ekonomi...snåla jävlar...

Såhär ser planet ut, så om ni typ... skulle se de, vinka :3



Kan ju nämna att jag kommer sitta som en liten groda i min plats lix. Fatta vilken pina, endast 2 timmar iväg från sin familj, vänner, djur etc som man inte har sett på tre månader... Hoppas inte människan blir allt för irriterad x)

Nej, nu ska jag sätta igång att leta efter karta tilll Bd du President Wilson, det är därifrån flybussen går tydligen, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0