Meow

Halloj

Var nyss nere och titta pâ sexy dance tvâ med de andra, pâ engelska, jippie!
Igâr var vi âven pâ freaks, den var ocksâ pâ engelska, kânner att jag blir lite bortskâmd hâr, hehehe
Idag kôpte jag âven bandage till min handled som bôrjat gôra ont igen. dock tror jag nâstan att jag kanske stryper handleden lite... den âr inte lika fârgglad som den andra... heh, fâr fixa till det, igen...

Annar âr det inte sâ mycket mer att berâtta. det snôar fôr fullt nu utanfôr. tânkte ta en promenad, men eftersom det snôar sâ mycket sâ har man lix ingen lust till de lângre. Plus att jag tog en promenad tidigare idag, sâ de fâr râcka.

Nu âr det bara 19 dagar kvar till Sverige, ska bli sjukt skônt. Ladda krafterna och sedan ta ett stormtag till att lâra ânnu mer franska nâsta âr. Kânns som om det stâr lite still just nu.

Har väl inge mer att berätta. Vet inget som händer inom snar framtid eller nâtt sâ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0