Hoho

Tjenare!

Sitter ensam i huset, värdfamiljen e någonstans, ingen aning om var x) Men inget mig emot, jag tittar på Nigahiga på youtube så nu kan jag ha på högsta volum och skratta högt!

Var ute 2,5 timmar och handlade julklappar innan. Kom hem med tre julklappar... Måste säga att leva med beslutsångest är absolut inge kul... Köpte lite till mig själv också, en penna, bläck till pennan (pennan är röd/rosa (med blommor! <3) och där i ska jag ha rött bläck, sedan svart bläck till en annan penna) och m&ms. Finns det m&ms i Sverige? Alltså de med jordnötter? Jag tror nog allt att detta är min första gång som jag äter de.. Dom e goda i alla fall.

Känner mig lite krasslig.. :( Har pyttelite ont i halsen, hoppas verkligen att det inte blir värre! Man vill ju inte bli sjuk precis innan fest och innan hemkomst !! Tror det är för att jag har tappat bort min halsduk, den vita lurviga saken. Så, i fredags, när det var som kallast typ, så gick jag utan hela dagen (första gången sen jag typ kom till Frankrike som jag inte hade något runt halsen typ!), visst jag hade jackan uppdragen till hakan, men det verkar inte ha hjälpt riktigt... Nu har jag min rödrutiga halsduk, men den är ju inte lika varm som den vita... Om jag inte hittar den vita får jag väl köpa en ny, eller ev sno en från hemmet i Sverige :P

Annars vet jag väl inte vad jag ska skriva, inget nytt direkt.









Asså ja... Jag har fått någon sak för bilder som ser gamla ut... Men när jag redigerar blir jag oftast alldeles blind... och ja... överdriver till max typ... Men ja... Ska tänka på de till nästa gång så ni slipper se extremt ful redigering på helt ok bilder, okej?

Kommentarer
Postat av: jaana ekholm

Fina bilder,tycker jag o den bilden med kulan som speglar omgivningen är ju super rolig:))

2010-12-11 @ 18:58:18
Postat av: nea

jag gillar också "gamla" bilder :) älskar de där bilderna med kulor :D skit coola

2010-12-16 @ 21:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0