Dimanche

Hoj,

Sry att jag inte skrev igår, men det var fullrulle. Spenderade bl.a. 5 timmar hos frisören. Blev väldigt stor skillnad, är numera... nej, jag säger inte, ni svenskar får se när jag kommer tillbaka :<) Ni kommer inte känna igen mig i alla fall, inte bakifrån i alla fall.


Igår titta jag även på "Miss France" alltså skönhetstävling (heter de så?), väldigt kul faktiskt. Dock blev jag trött så jag såg inte hela. Väldigt stor grej här i Frankrike tydligen. Undrar lite varför vi inte har det i Sverige...


Annars e de inte så mycket... Vaknade 11 idag, suttit vid datan mest, pratat med Flora :)
Nu är... någon här. Vet inte om det är faster? Vet inte heller vems faster det är, fast jag tror det är kanske Brigittes faster...


Nu ska jag försöka att läsa lite ur Liaisons Dangereuses.  Försöker motivera mig med att jag får se julkalendern efterråt, men om jag känner mig själv rätt så kommer jag troligen se julkalender och inte läsa ett dugg ur boken... Får väl se till att jag inte känner mig själv idag då ^^

Kan underrätta senare idag hur det gick, haha

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0