Bombattack i Stockholm!?

Usch nää...
När jag såg de på en blogg (Well, Kissies...) så börja jag gråta...

Stockholm/Sverige har lix alltid varit ett fredfullt land för mig. Lix I Sverige så skulle aldrig något sådant ske, och nu har det hänt. Jag förstår lix inte...

Känns som om hela världen e en farlig plats nu, man är aldrig säker, någonstans längre...

Nä fy, fattar inte varför någon skulle vilja Sverige något illa? Visst, det är inte perfekt, men det är väl inget land...

Vette fan, nu får man ingen lust att åka tillbaka... Känns som om Barr är den enda platsen som faktiskt är snäll, och det är väl för att jag förstår inga nyheter och hör inget av det onda i resten av världen...

Barr eller Olsholmen. Där känner jag mig trygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0