Älskade Ängel

Hallojs

Nu e jag tillbaka hos värdfamiljen som inte e hemma (i alla fall halva familjen, typ).
Idag så fick jag veta en extremt rolig men väldigt otrolig sak, jag har fått "medelbetyget" 14,5 för denna termin (man har tre terminer i Frankrike, vi börjar andra terminen nu) av 20. Hur detta funkar förstår jag inte alls eftersom jag har endast gjort prov i två ämnen, engelska och matte. Resten av ämnena har jag inte gjort något alls i!
Just nu så tittar jag på:
"Glas, det är ju sådant man använder för att se ut, och jag ser ju bra ut. Och ögon, det är ju två såna som sitter på var sida om näsan, alltså måste glasögon vara för sådana som inte har ögon, men det har ju jag, alltså behöver jag inga glasögon" (okej, quota nog helt fel, men vafan)
Jag tittar på Bert :D
Minns inte att jag titta på det när jag var yngre, men nu gör jag det och den är ju riktigt bra! Fall dit på svtplay efter att ha tittat på julkalendern som Flora tipsa om. Julkalender e ju bra i år! Mycket bättre än silversara eller vad hon hette...
Annars så har det väl inte hänt någe speciellt egentligen. Det vanliga lix. Det är kallt dock, riktigt kallt fastän det bara är kanske max -5. Lite udda men ja. Jag skäms lite när jag huttrar samtidigt som jag "skryter" om att vara van vid -20. heheheh
Nej nu ska jag återgå till Bert, ciao!

Kommentarer
Postat av: Flora

Haha jag är precis precis samma med kylan. Fryser som barar den men skryter om vilken sann viking jag är :)

2010-12-03 @ 19:51:44
URL: http://hejfrankrike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0