Aloh

Tjenare allihopa.
.
Sitter i skolan just nu, har tvâ timmar hâltimme.

Okey, denna datas RAM minne mâste vara typ tvâ mb eller nâtt, den klarar inte ens att vara inne pâ mozilla utan att lacka järnet. Se bara, nu hacka den igen. När jag pratade med mamma i telefon nyss och inte gjorde nânting med datan, dâ hackade den med.

Men nog om de. Kom nyss in frân en 50 minuters promenad typ  *stolt*. Dock var det inte rätta dagen att lämna vantar och basker inne pâ internatet... suck.

Nästa vecka pâ tisdagen blir det fest! Kanske redan nämnt det? I alla fall, fest med internatet. Ingen aning om var det innebär egentligen men det blir säkert bra. Ikväll blir det teater, alltsâ lektionen teater.
Idag har jag tvâ olika lektioner, engelska och teater. Fyra timmar engelska pâ samma dag. Skoj. (vet tyvärr inte själv om jag är sarkastisk eller inte)

Igâr sâ spelade vi badminton pâ idrotten! Jag gillar badminton, mycket, men tydligen sâ suger jag. Förlora varenda match! Jag som trodde att jag var relativt bra... Men, verkar som om fransmän typ spelar badminton hela tiden eller nâtt eftersom alla var bättre än mig. Det sög.
Men vi ska spela badminton nio lektioner till, sâ jag har lite tid att öva mig. Hoppas verkligen att jag blir bättre och de andra sämre, eller nâtt.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Tove

"Hoppas verkligen att jag blir bättre och de andra sämre"



Hahaha!

2010-12-09 @ 13:21:39
URL: http://tanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0