Strasbourg!

Idag åkte jag, Camille och Léa (?) till Strasbourg efter engelska lektionen! Såklart glömde jag kameran, men Camille hade med sig sin, så jag fotade katedralen med hennes kamera. Jag har inga bilder än, men det kommer nog.


Vi shoppade! Jag köpte ganska mycket saker... tänkte visa vad


Jag köpte ett par örhängen som jag tyckte passade mitt halsband lite. Jag hade inte halsbandet med, så det blev lite gissning, men örhängerna funkar ju för sig själv också så ^^ Halsbandet har jag alltså inte köpt idag, utan det var en present :)


Jag köpte godis (vill testa franskt godis!), en bok (ni ser ju vilken :P) och örhängena som ni redan sett.


Köpte även en jacka :D Det börjar bli lite kallt nu så det var lika bra :) Tittade på en annan precis innan som kostade 69€ och denna kostade bara 29€ så x)



Jag och Camille några andra (vet inte om de går i min klass) var med i tidningen idag :D jag har på mig den rosa aktiga tröja ^^

Det var nog allt, nu ska jag titta på Ouran High school host club, ciao!

Kommentarer
Postat av: neaaaaa

Åh vilka fina saker! :D

hoppas du har det bra där nere :) PUSSSSS

2010-09-03 @ 18:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0