Stockholm

idag har jag varit i Stockholm med Mamma, Linnéa och Nina :D

Fotade lite som jag tänkte visa värdfamiljen, hur Stockholm ser ut. Vi köpte även tre böcker på franska om Sveriges traditioner, sveriges maträtter och svenska folket. En dalahäst köpte vi med :D

Tänkte visa lite bilder, det är inte så kul att läsa bildlösa inlägg och jag lägger sällan in några bilder :/







De var några av bilderna jag tänkte visa värdfamiljen, jag har många fler, men jag orkar inte ladda upp alla bilder här, haha ^^

Nu är det exakt sju dagar kvar innan jag åker... Jätte läskigt men samtidigt spännande! Jag vill åka nu x)
På söndag så ska vi ha en "avskedsfest" till mig, jag, mamma och pappa ska bjuda familj och vänner på ostbricka! Tänkte att tårta är lite för födelsedagsaktigt, samtidigt som det är lite jobbigt att bjuda på riktig mat till 14 pers. Så vi tänkte att vi bjuder på olika ostar och kex etc, franskt och bra, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0