Nytt pennskrin

Hola

Idag så åkte jag, mamma och mammas kompis till tyggrottan och köpte tyg m.m.
Sen när jag kom hem så satte jag mig framför symaskinen och började sy.
Efter många svordomar över allt möjligt, så blev jag klar.
Ganska nöjd faktiskt :) Gillar färgerna väldigt mycket! Dock skulle den kunna vara lite mer rak och så.. men det orkar jag aldrig med :P

Ska ha med mig den ner till Frankrike, och nu vet jag att den verkligen är unik :)


Den översta är mitt gamla pennskrin som har varit med nu sen sexan tror jag... Den har ett stor hål i sidan och tappar pennor, så det var dags för en ny tycker jag :P


Här är en bild på andra sidan. Den är alltså röd/vit/svart randig på ena sidan och sedan svart på andra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0