Nervöst!

Jag är jätte nervös! Och stressad!
Hela juli har det känts som om " äsch, det är ju hela två månader kvar", men nu är det ju bara 27 dagar kvar!!
Det känns som om man verkligen inte kommer få plats med allt man vill ha med! För någon vecka sedan var jag kattvakt, bodde i en lägenhet i ca 12 dagar, jag tog med mig kläder etc och då tog elektroniken (data, kamera, sladdar etc) typ halva platsen i min gigantiska väska!! Och nu ska jag få med mig sjukt mycket mer kläder och allt... usch, nervöst!

Men, lite positiva saker är väl att vädret verkar vara helt ok! Jag trodde att det skulle vara som i Sverige, runt 25 på sommaren och runt -15 på vintern, för jag pratade med en tjej som bor i Frankrike, som sa att det var väldigt kalla vintrar i Strasbourg... Dock kom jag på idag att hon bor ju i södra Frankrike, på gränsen till Spanien, inte konstigt att hon tycker att -5 är kallt x)



Tittade på en hemsida, och det verkar ju inte alls bli så kallt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0