God morgon!

Hmm... det känns lite konstigt, för igår så var det alldeles tyst och mörkt redan vid 21:00 i huset, men samtidigt så sa de att de brukar vara vakna på nätterna och sova länge på mornarna typ...
Så jag sitter här i rummet och vet inte vad jag ska göra, för det är fortfarande tyst i huset (på övervåningen i alla fall), men jag har ingen aning om de gör det för att vara snälla och hålla det tyst så att jag kan sova eller om de faktiskt sover!

Det lite jobbiga är också att det är så stort och tyst, satt bara att jag sitter här och skriver känns som om de ska väcka huset... jag vågar knappt gå runt i mitt rum för det knarrar så mycket xD

Jag märker verkligen kulturkrockarna här... jag trodde att de inte skulle vara så stora, men man känner sig ändå dum för de hade skor på sig hela dagen igår.. och jag vet inte om jag ska ha skor på mig idag xD Sedan vet jag inte heller om man kan gå till frukostbordet i pyjamas eller om man ska klä på sig. Det skulle kännas ganska dumt om jag kom alldeles påklädd och de andra fortfarande hade pyjamas på sig, hahah


Här är en bild på ett stork bo som vi åkte förbi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0