Gäster

Det ska tydligen komma gäster till huset idag. Brigittes bästa vän (dock vet jag inte vad hon heter), hennes barn (som är runt ett) och hennes pojkvän. Brigitte och hon sov tydligen på samma internat när de gick på Lycée och de har varit vänner sedan dess.
Dock har jag INGEN aning om när de kommer! xD Jag sitter på mitt rum och hör röster och att hundarna skäller utanför (alltså på gräsmattan eller vad man ska säga) och jag har ingen aning om gästerna har kommit! :O Jag vet inte heller om jag borde vara där ute och hälsa (om de nu har kommit) eller om det är ok om jag är lite osocial, haha

Om det bara fanns en instruktionsbok för denna sortens resa... "Reseguide för utbytesstudenter" "Så här gör de i Frankrike blah blah" haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0