Börjat packa

Idag har jag börjat packa :) Känns skönt, eftersom jag har varit jätte stressad innan, men nu har jag i alla fall börjat.

Problemet är väl lite att min väska är jätte ful + väldigt jobbig att rulla. Den har hjul där under, men just nu är den så mjuk satt den ramlar bara. Hoppas att det blir bättre sen när den e full!



Men väskan är ändå lite cool, fastän den är ful, i och med att man kan fälla ihop den, det ser man bäst på andra bilden. Satt, när väskan är tom, då kan man fälla ihop den, och dra med dragkedjan satt den sitter, och så blir den lika stor som en vanlig sportsbag i stort sett :)

Sen kommer jag ha ett handbagage också, i form av en liten resväska, som jag tänkte ta med till veckan i Paris och sådär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0