5 dagar

5 dagar kvar nu...
Igår hade vi avskedsfest för mig. Men det kändes inte som det. När jag sa hej då till folket som kom, då kändes det verkligen inte som om jag inte kommer träffa dom på 10 månader. Jag tror inte att jag fattat riktigt att jag ska verkligen åka! Om fem dagar.

Idag kommer vänner över och vi ska grilla och ha det mysigt, det ska bli jätte trevligt tycker jag!
Imorgon måste vi nog åka till Ikea, för på onsdag så ska jag till skolan och hälsa på... min föredetta klass.
För på torsdag ska jag nog packa vidare och på kvällen åker vi till ett hotell på Skavsta eftersom vi orkar inte åka hemifrån klockan 3 på morgonen :P


Kommentarer
Postat av: Malin Carlsson

Asså Jenny jag kommer sakna dig så oerhört mycket! I morgon är sista dagen vi får träffa dig på tio månader!!! Hur ska Fria klara sig utan den lilla flummiga figuren som alltid är på bra humör och får oss att skratta? Jag hoppas att du får det väldigt roligt där borta och att tiden går fort så att vi får träffas snart igen <3 Kramar Malin

2010-08-24 @ 19:43:20
Postat av: Anonym

Hej Jenny!

Nu har jag hittat dig, så nu kan jag hålla koll på dig medan du är borta! XD Hoppas allt går bra när du åker i morrn, och att du kommer överrens med värdfamiljen!

Kram!

2010-08-26 @ 07:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0